آموزشی وتربیتی وحدت

منوي اصلي
درباره وبلاگ


سلام:ازاينكه براي مطالعهاین وبلاگ را انتخاب نموده ايد خوشحالیم.دراین وبلاگ با موضوع آموزشی وتربیتی مدارس تهیه شـــــــده است امیدوارم که مطالب این رسانه رضایت شما را جلب کرده و اوقات خوبی را سپری كنيد.
نظرات شمادرزيرهريك ازمطالب براي ارائه بهتر وبلاگ كمك شاياني به ما خواهدنمود لطفادرصورت امكان نظرخود راعلام فرمائيد.
ایمیل:vahdt86@yahoo.com

پروفايل من
موضوعات
لينک دوستان
  • مهندسی نواوران
  • گونش
  • پورتال وزارت آموزش و پرورش
  • اداره امور تربیتی خراسان شمالی
  • مسابقه بزرگ رشد آموزش ابتدایی
  • مدرسه اینترنتی تبیان
  • کارشناسی تکنولوژی وگروههای آموزشی بجنورد
  • آمورش وپرورش بجنورد
  • پورتال مدارس خراسان شمالی
  • مدرسه مجازی قرآن
  • شبکه رشد
  • معاونت آموزش ابتدایی
  • سازمان مدارس معارف
  • پرتال جامع مدارس هوشمند
  • طلوعي در آسمان محبت
  • ابتدایی شاهد
  • ابتدایی غنی ورزنه
  • آموزگاران ومعلمان ابتدایی
  • ابتدایی شاهد
  • ابتدایی طلوعي در آسمان محبت
  • آموزش ابتدایی
  • ابتدایی پسرانه احسان1 نطنز
  • پیوند اول تا ششم ابتدايي
  • ابتدایی - پایه پنجم
  • آزمون آنلاین
  • ابتدایی - زنگ املا
  • معلم ابتدایی
  • ابتدایی پسرانه شهدای فرهنگی
  • ابتدایی - آموزگاران
  • راهنمایی دخترانه شهدای ملی حفاری
  • راهنمایی سوده
  • راهنمایی نیکنام
  • راهنمایی شهید بهشتی اهواز
  • راهنمایی دخترانه امام رضا
  • دبیرستان پسرانه استعداد های درخشان برازنده مقدم یزد
  • دبیرستان عرفان
  • دبیرستان دکتر محمود افشار
  • دبیرستان دکتر مصاحب
  • دبیرستان شرافت
  • دبیرستان فرزانگان دخترانه 2 تهران
  • نخبگان منطقه 2 تهران
  • دبیرستان سلام تجریش
  • دارالفنون 13
  • دبیرستان خدیجه کبری
  • دبیرستان ماندگار البرز
  • استعداد های درخشان علامه حلی
  • مجتمع آموزشی سوده
  • مجتمع آموزشی معلم
  • سراج امین
  • تولید محتوای الکترونیک
  • کاتولوگ ملی اسلامی اسلیمی
  • مجموعه پيام‌هاي كوتاه
  • كلاس هفتــــ7ـــــم
  • پيوندهاي روزانه
    ریاضی اول دبستان
    نوشته شده توسط رسول گلی زاده در تاريخ یکشنبه ۱۲ خرداد۱۳۸۷

    به نام خدا

    نام ونام خانوادگی :

    درس: ریاضی

    پایه  اول     دبستان  وحدت

    خرداد 1387

    سوالات

    1

    سیب سمت چپ را رنگ بزنید.

     

    5/.

    2

    یک گردی در خارج خط بسته بکش.

     

     

    5/.

    3

    شکلی که مثل بقیه نیست خط بزن.

     

    5/.

    4

    دور اعدا مناسب خط بکش.

     

     

    1

    5

    بین دو عدد یکی از علامتهای < = > را که مناسب است بگذار.

    9      9

    0       1   

    8         4 

    3     7 

     

     


    2

    6

    خط راست را پر رنگ کن.

     

    1

    7

    اعداد قبل وبعد  عدد نوشته شده را بنویس.

     

     

    7

     

     

    1

    8

    جمع وتفریق کن.

                                                                                      =0+7                  =5+2

                                                                                     =3-4                    =2-8

     

    3

    9

    در جدول و جاهای خالی عدد مناسب بنویس.

     

     

     

     

     

     

     


    2

    10

     از 56 تا 66 بنویس.

                        --        --      --      --       --        --      --     --      --     --     --     --56 

     

    5/1

    11

    جاهای خالی را با عدد مناسب پر کن.

     6 ده تایی  می شود .................

    1 ده تایی  و 5 یکی می شود ..............

     80 می شود ..........  ده تایی .

    14  می شود .......... ده تایی و  .........  یکی .

    5/2

    12

    در جاهای خالی عدد یا نوشته مناسب بنویس.

    53

     

    96

     

    81

     

     

    شصت و چهار

     

    هفتاد و هشت

     

    سیزده

     

     

    5/1

    13

    -         6 سیب در بشقاب بود.

    -         2 تا از آن ها را برداشتیم .

    -         چند سیب در بشقاب مانده است؟

        ..............  سیب در بشقاب مانده است.

    5/1

    14

    زهرا دیروز 4 صفحه از کتابش را خواند.

    امروز هم 3 صفحه ی دیگر از همان کتاب را خواند.

    زهرا دیروز و امروز چند صفحه از کتابش را خوانده است.

            ......... صفحه از کتابش را خوانده است.

    5/1

    موفق باشید

     


    نوع مطلب :
    امکانات

    خبرنامه





    Powered by WebGozar

    پارک وب
    مطالب اخير
    آرشيو وبلاگ
    برچسب ها